tavsiye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
tavsiye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Kasım 2008 Perşembe

Siz hiç cağ kebabı yediniz mi ?


Bende yememiştim taki askeriliğim erzuruma düşene dek :) Ailem beni görmek için geldiğinde hemen cağ kebabı yemeğe gittik.Gelgör cağ kebapçısına zaten orada cağ kebabından başka birşey yok.Bunu sipariş alınmasını beklerken,cağ kebabı ile gelen garsondan öğrendik :) gerçekten mükemmel kebap.Dönerin ters yatmışı :) masayı donatıyorlar ince lavaşla mükemmel oluyır.şua hayatta cağ kebabı yemeden göçmeyin :)
 
sayfa_c1e3f7f069a350b5.html