Bilmiyorum pepsi bana farklı gelmiştir yıllardır.içimi,şekli reklamarı herşeyiyle etkilemiştir beni.şuan bu yazıyı yazarken bile 1 litre pepsi elimde yazıyorum...Diğer marka piyasa elinde olduğundan bakın duruyor ve herkes onu içiyor bence.Pepsinin light ve max i denemediyseniz mutlaka deneyin özellikle pepsi max i saygılar
pepsi kampanyaları etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
pepsi kampanyaları etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
10 Şubat 2009 Salı
pepsi bir başka abi...
Bilmiyorum pepsi bana farklı gelmiştir yıllardır.içimi,şekli reklamarı herşeyiyle etkilemiştir beni.şuan bu yazıyı yazarken bile 1 litre pepsi elimde yazıyorum...Diğer marka piyasa elinde olduğundan bakın duruyor ve herkes onu içiyor bence.Pepsinin light ve max i denemediyseniz mutlaka deneyin özellikle pepsi max i saygılar
Etiketler:
pepsi dünyası,
pepsi içiniz,
pepsi kampanyaları,
pepsi light,
pepsi max,
soğuk içiniz
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)