Bugün tmax aldım ülerin şeftalili.yahu biraz tedirgindim önce çay toz olurmu diye.Bilirsiniz bizler türkler olarak demi olmayana çaya çay demeyiz :) ama biraz merak birazda ülkere olan güvenimden aldım.Bir şeftalilisini,birde normalini aldım.Şeftalilisi o soğuk çaylar varya onun sıcağını düşünün.Ama böyle bir tat yok.mutlaka deneyin.Tavsiyemdir
denedinizmi.Muhteşem etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
denedinizmi.Muhteşem etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
6 Şubat 2009 Cuma
ülker tmax ne muhteşem şeymiş
Bugün tmax aldım ülerin şeftalili.yahu biraz tedirgindim önce çay toz olurmu diye.Bilirsiniz bizler türkler olarak demi olmayana çaya çay demeyiz :) ama biraz merak birazda ülkere olan güvenimden aldım.Bir şeftalilisini,birde normalini aldım.Şeftalilisi o soğuk çaylar varya onun sıcağını düşünün.Ama böyle bir tat yok.mutlaka deneyin.Tavsiyemdir
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)