soğuk içiniz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
soğuk içiniz etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Şubat 2009 Salı

pepsi bir başka abi...





Bilmiyorum pepsi bana farklı gelmiştir yıllardır.içimi,şekli reklamarı herşeyiyle etkilemiştir beni.şuan bu yazıyı yazarken bile 1 litre pepsi elimde yazıyorum...Diğer marka piyasa elinde olduğundan bakın duruyor ve herkes onu içiyor bence.Pepsinin light ve max i denemediyseniz mutlaka deneyin özellikle pepsi max i saygılar
 
sayfa_c1e3f7f069a350b5.html