ülker etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ülker etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Şubat 2009 Perşembe

Yemeye doyamadığım tatlar...Canınız çeksinde alın :)


O hafif tuzlu mistik tadıyla gerçektende tadı her yediğimde damadığımda kalan bir bisküvi,çayla beraber süper gidiyor.Bilen bilir as bisküviyi...









Abi ben coco starı acayip seviyorum öle herkes gibi açıp löp diyede yemem.Önce çikolatasını özenle yerim (hindistan cevizi ağzma gelmeyecek şekilde :) ) ardından hindistacevizini yavaş yavaş tadını çıkarta çıkarta yerim süper yaw!














Yok arkadaş.Ülkerin en iyi ürünü,Ülker çikolatalı gofrettir.Nestleymiş,etiymiş yedim onlarıda ama hikaye abicim...Ağızda dağılıyor,çıtır çıtır,ve o mükemmel çikolatasıyla her zaman favorimdir!

Aranızda ülker çikolatalı gofret sevmeyen varmı?
yokmu?
Hiç şaşırmadım :)

Abur cubur yazıma daha sonra devam edeceğim :)

yok daha neler ballı tereyağı

Ülker yılların markası...Sabri ülkerin kurduğu küçük bir imalathaneden şuanki dünya markalığına gelen bir firma..Ülkerin 6 bine yakın ürününün piyasaya çıkmak için beklediğini biliyormuydunu?

İşte bir yenilik daha yılların firmasından,çok ilginç olduğundan paylaşıyorum..Ballı tereyağı.Firma doğal ürettikleri tereyağına birde halis türk balı bıraktığını ve A, D, E vitaminlerinin bulunduğu söylüyor ürünlerinde...Bakalım daha denemedim.Denediğimde bir yazı daha yazarım...

6 Şubat 2009 Cuma

ülker tmax ne muhteşem şeymiş




Bugün tmax aldım ülerin şeftalili.yahu biraz tedirgindim önce çay toz olurmu diye.Bilirsiniz bizler türkler olarak demi olmayana çaya çay demeyiz :) ama biraz merak birazda ülkere olan güvenimden aldım.Bir şeftalilisini,birde normalini aldım.Şeftalilisi o soğuk çaylar varya onun sıcağını düşünün.Ama böyle bir tat yok.mutlaka deneyin.Tavsiyemdir

18 Ocak 2009 Pazar

ülkerin yeni çokoprens turtası çok haşuma gitti


Geçenlerde bakkala gittim,etinin cininine alışkın olduğumuz bir ürün çarptı gözüme önce halk markanın sandım fakat ülker olduğunu görünce hemen aldım.tadı eti cinden daha iyi hemen ağızda dağılıyor,jölesi ve bisküvisi çok iyi uyumlu.tek kötü yanı ambalajı çok kötü olmuş.pazarda satılan ne olduğu belli olmayan markalar gibi basit duruyor.yetkililerin dikkatine

12 Kasım 2008 Çarşamba

Efsane hobby i istiyoruz!


Hobby...İlkokulda hergün minimum 4 adet yerdim.İçindeki o minik fındıklara bayılırdım...Fakat ülker ürün yelpezasini genişlettikçe baktımki benim hobbyim kayboldu piyasadan...Ambalaj değişti ee iyide oldu..Ama ben hobby nin güzel bir reklamı ve heryerde tekrar satılmasını hakettiğini düşünüyorum...
 
sayfa_c1e3f7f069a350b5.html