Hobby...İlkokulda hergün minimum 4 adet yerdim.İçindeki o minik fındıklara bayılırdım...Fakat ülker ürün yelpezasini genişlettikçe baktımki benim hobbyim kayboldu piyasadan...Ambalaj değişti ee iyide oldu..Ama ben hobby nin güzel bir reklamı ve heryerde tekrar satılmasını hakettiğini düşünüyorum...
hobby etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
hobby etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
12 Kasım 2008 Çarşamba
Efsane hobby i istiyoruz!
Hobby...İlkokulda hergün minimum 4 adet yerdim.İçindeki o minik fındıklara bayılırdım...Fakat ülker ürün yelpezasini genişlettikçe baktımki benim hobbyim kayboldu piyasadan...Ambalaj değişti ee iyide oldu..Ama ben hobby nin güzel bir reklamı ve heryerde tekrar satılmasını hakettiğini düşünüyorum...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)