12 Kasım 2008 Çarşamba

İnternet üzerindeki,ödüllü oyunlar yarışmalar

Ben çok takip ederim bunları sizin için beğendikleri bir araya topladım

Lipton

www.lipton.com.tr adresine tıklayın orada ayrıntıyı bulucaksınız.Oyun zeka üzerine,şekil yerleştirme,puzzle birleştirme gibi hepsini tamamlarsanız ilk 10 a girene ödül var...

Cipso

www.citirayse.com Ayşe hatun önal hanım efendiye cips yapıyorsunuz :) önce patatesleri topluyorsunuz,sonra soyması için adamlar alıyor size atıyor tutmaya çalışıyorsunuz :) ardından baharatlıyorsunuz ayşe hanımın beğenmesi lazıım :) vsvsvs ödül güzel.İLK 100 e girene 1 koli cips :) ilk 10 da yanış hatırlamıyorsam ayşe hatun önalla resim çekiliyor reklam yıldızı oluyor...


Coca-cola

www.coca-cola.com.tr adresinden girebilirsiniz...Oyunda 007 james bond gibim bişey oluyorsunuz :) ben 3 bölüm oynadım.kasa geldi önüme şifreyi çözemedim bıraktım (bakınız kedinin uzanamadığı ciğer :) )Ödüller güzel filmde kullanılan telefon vs tavsiye ederim

live s

www.acikoyna.com live s ın yarisması.Ödüller güzel i pod renkli düğmeler falan var.kanazırım diyenlere

Yeni oyunlar buldukça eklerim...


İyi oyunlar!

Hiç yorum yok:

 
sayfa_c1e3f7f069a350b5.html