12 Kasım 2008 Çarşamba

Avea,vodafone,turkcell konuşta konuş!










Önce şunu sormak gerekir..Bu kadar reklam yapıldıda ne oldu.Şuan 35 bin kişi numrara taşımış...Operatör firmaları çok istekliydi

Turkcell - gel bana kesinti yok,indirim yaparım,alışveriş yaptırırım,karnını doyururum dedi...

avea- gel bana konuş doya doya çenen düşecek dedi ucuza

vodafone-ilk başlarda sustu sustu sonlara doğru patlattı bombayı cık cık dedi bırak tavuğu stadı gel bana hayatı yaşa dedi...kime ne abone geçti bilinmiyor...

Ben şunu soruyorum abone kaybetmemek için fiyatlar düştü,görüşmeler ucuzladı milyonlarca dolar reklam kampanyası yaptınız...Biz bunları istemiyoruz KONTÖR FİYATLARI DÜŞSÜN İSTİYORUZ... 100 kontör 17.50 ytl yazık ya.bu kadar pahalı olmazki 1 kntör...Rica ediyoruz reklam değil ,indirim istiyoruz...

Hiç yorum yok:

 
sayfa_c1e3f7f069a350b5.html