8 Şubat 2009 Pazar

Kitap bastırmak isteyenler

Malum yalan yok bende bir kitap üzerinde çalışıyorum ve Allah kısmet ederse 1 ay içinde bitecek..Neyse konumu8za gelelim.Kitap bastırmak istiyorsanız 2 tercihiniz var...
adresinde yazıyor herşey arkadaşlar
1.Yayın evleri

Yayınevlerine başvuru yapabilirsiniz arkadaşlar.Kitabınızı gönderiyorsunuz mektupla,yada e-mail olarak(word) bir incelemeye tabi oluyor.ardından kabul olursa çağırıyorlar ve kitabınız basılıyor,telif hakkı ödüyor firma size..önerebileceğim tek firma var :)

www.timas.com.tr

2.kendi kitabımı kendim basacağım derseniz buda mümkün..Kısaca özetliyim.bunun için ben 2 firma biliyorum..


www.kitapsal.com
www.kitapbasim.com

www.kitapbas.com



www.kitapbasimi.com

Siz kitabınızı veriyorusunuz.editörleri inceliyor.kapak tasarımı ısbn (uluslar arası kodu oluyor kitabını tescil gibi bişey :) )
kayıt yapılıyor.Dilerseniz ürününüzü jkitap satan dükkanlara ve internetteki kitap satan sitelere (www.kitapyurdu.com gibi) veriliyor.bu sitelerde sizin maliyetinizi sayfa sayısına,kağıt kalitesine ve basım adetine göre değişiyor.ortalama maliyet 150 sayfa 1000 adet kitap için ise 1250 ytl olur (bu ortalama maliyettir net değildir)

saygılar.abdurrahman aktan



kitab basımı,kitabımı nasıl bastırırım,kitap bas,kitap basım ücretleri,kitab

3 yorum:

Eski Lamba dedi ki...

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Gerçekten faydalı olacak bir konu hakkında bilgi vermişsiniz. Ben de bildiğim bazı firmaları belirtmek istiyorum.Umarım eser sahiplerine faydası olur.

Saygılarımla.

www.kitapsal.com
www.kitapbasim.com

Abays dedi ki...

teşekkürler verdiğiniz siteleride ekliyorum hemen

Adımlar dedi ki...

teşekkürler bir firmada benden www.adimlaryayinevi.com

 
sayfa_c1e3f7f069a350b5.html